Obsługiwanie klientów - ta w pełni "na żywo" a także przeprowadzana przez telefon

Obsługiwanie ludzi jest to czynność, która istnieje tak naprawdę od zawsze. Z biegiem lat obsługa klienta bardzo się po zmieniała i teraz przede wszystkim każdy pracownik, który zajmuje się tego typu zadaniem, jest zmuszony przestrzegać wielu elementów, by zachęcić, a nie zniechęcić potencjalnego kupca, czy tez nawet i już stałego klienta.


obsługa
Wprowadził: U.S. Naval Forces Central Command/U.S. Fifth Fleet
Treści źródłowe: http://www.flickr.com


Jednak jak bardzo dobrze wiemy, pracownicy bywają bardzo różni, tak jak również i klienci i każdy spośród nas posiada całkowicie inne doświadczenia. Dziś napiszemy trochę o obsłudze klientów, która jest przeprowadzana w sposób bezpośredni (czyli twarzą w twarz) a także przez telefon (czyli przez tak zwany "Call Center").


licznik wody
Wprowadził: blu-news.org
Treści źródłowe: http://www.flickr.com


Rozpocznijmy może od naszego Call Center - jest to tak naprawdę obsługa klientów za pomocą telefonu. Bardzo często posiadamy z nią w obecnych czasach styczność, chociażby wtedy, gdy dzwonią do nas z banków, oferując przeróżne usługi, czy z naszej własnej sieci komórkowej w tej samej sprawie. Zaraz po takiej rozmowie albo nawet już w czasie jej trwania, mamy ogólnikową opinię na temat rozmówcy. Wielu z nich zamiast zachęcać nas - zniechęcają. Z jakiego powodu? Odpowiedź jest zwykle jedna i ta sama - są oni nazbyt natarczywi. Należy pamiętać, iż obsługiwanie klienta poprzez siec telefoniczną - namawianie go na skorzystanie z ofert danej firmy - jest pracą dzwoniącej osoby. Im więcej namówią oni osób na konkretną ofertę, tym więcej mają z tego korzyści. Stąd pojawia się natarczywość, choć nie wszyscy pracownicy Call Center powodują w nas od pierwszej chwili niechęć. Zależy to od człowieka.


Kolejne treści

Pomoc prawników podczas przeróżnych spraw powiązanych z prowadzeniem działalności lub sprzedażą nieruchomości

szafki
Wprowadził: Röben Polska Sp. z o.o.
Treści źródłowe: Röben Polska Sp. z o.o.
Obecnie obeznanie w wielu branżach wiedzy jest niesłychanie istotne i korzystne szczególnie, gdy w naszym powszednim życiu jest to kluczowy aspekt.


Jeśli chodzi zaś o obsługę "na żywo", no to pracownicy bywają zobowiązani do paru rzeczy, gdy ukaże się klient. Jest to powiedzenie "dzień dobry" oraz uśmiech. Pierwsze wrażenie bywa niewiarygodnie ważne, a nikt z nas nie pragnie zakupywać od kogoś, kto jest nie miły.
2017-12-04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.